По три години работа на воздушното такси ALIA-250, овој леатало го направи, како што го нарекоа медиумите, историскиот прв лет над Њујорк. Воздухопловното такси има можност за вертикално полетување и слетување, така што не му треба многу простор, т.е класична писта, туку, како и хеликоптерите, доволно е само мал простор за да се спушти и полета.
BETA Technologies, производител на електрични авиони, и Blade Air Mobility, компанија која стои зад платформата за урбана воздушна мобилност, работеа заедно на развојот на овој модел. Направени се две верзии на овој занает – едната оптимизирана за превоз на патници, а другата за транспорт на карго. Единствената разлика во овие две верзии е што во карго верзијата нема седишта за патници и тој простор е ослободен за товар. Досегот на леталото е околу 400 километри, а полнењето на батеријата е доста брзо и потребни се околу 50 минути за да се наполни до максималниот капацитет.
Блејд пред две години најави дека ќе купат дваесетина од овие авиони, кои имаат намера да ги користат на различни линии низ САД, а најавија и поставување инфраструктура за полнење на аеродромите каде што ќе се користат.
Оваа демонстрација е голем чекор во нашата транзиција од хеликоптери кон електрични вертикални авиони за полетување и слетување и задоволни сме што нашите партнери во BETA го дизајнираа вистинскиот авион со доволен домет, капацитет и профил на бучава за употреба на клучните пазари, вклучително и Њујорк, Извршниот директор на Blade, Роб Визентал, ја коментираше важноста на тој тест лет.
Иако воздушните такси најверојатно никогаш, или барем не во блиска иднина, нема да ги заменат класичните автомобили, сепак можеме да очекуваме дека со текот на годините ќе се појави таков облик на транспорт кој ќе овозможи поедноставни и побрзи патувања на помали растојанија.