Најбогатиот човек на светот, Илон Маск, го проширува своето портфолио на патувања во иднината, по вселената и „SpaceX“, компанијата „Tesla“ за производство на електрични автомобили.
Тој одлучи да купи една од најстарите и најпознатите фабрики за авиони во светот, „Боинг“.
Оваа компанија имаше голем број проблеми во последните неколку години. Несреќите кои се случуваат (паѓаат вратите на авионот), и проблемите со синдикатите и работната сила, ја доведоа оваа позната американска и светска компанија во незавидна положба, бидејќи над глава им висат повеќекратни контроли и можни казни во процесот на производство на авиони.
Се чини дека се е готово, тврдат добро упатени извори блиски до овој милијардер, кои претходно тврдеа дека не го интересираат „малите работни места“ како што е производството на авиони во еден од најпознатите и најпочитуваните конгломерати во светот за производство на цивилни и воени авиони.
Боинг работи со 150 земји низ светот, околу 170 илјади работници работат за него, низ Америка и во 65 други земји, а моментално произведуваат шест од најпознатите и комерцијално користени авиони во светот. Повеќе од 10.000 авиони, всушност „половина од светската воздухопловна флота“ се составени од авионите на овој гигант. Во воена смисла, тие произведуваат фасцинантни авиони за полнење гориво KC-46 врз основа на Боинг 767, потоа познатиот хеликоптер „Апачи“-AH 64, воени сателити и многу повеќе.
Сепак, се чини дека гласините беа точни и дека Илон Маск се расипа и презентираше понуда за официјално купување на овој гигант. „Боинг“ планираше да изгради електричен авион, потоа вселенско летало за одење во вселената, или барем туристички патувања надвор од атмосферата, што би било многу поприемливо од сегашните астрономски цени за такви патувања во вселената.
Дали Маск сè уште чувствуваше дека тоа ќе биде голема конкуренција за неговите напори да го доведе SpaceX на врвот на вселенското истражување и патување. Повеќе од еден век, фабриката за авиони на Боинг има традиција, логистика, инженери, експерти од сите профили, фантастично портфолио каде нивните авиони летаат низ целата планета, а речиси секоја земја во светот има по некој авион Боинг.
Дали е ова само уште еден деловен потфат на паметен милијардер или светот на патувањата во иднина добива нови димензии под контрола на овој деловен гениј. Како ќе патуваме и дали тоа ќе отвори нова ера во вселенското патување во иднина.
Боинг е голем и воен производител на авиони
Познато е дека Боинг не е само гигант на глобално ниво во производството на комерцијални авиони во цивилната авијација, туку и еден од најголемите изведувачи за производство на воени авиони, ловци од последната генерација и сè покрупни транспортни авиони.
Маск знае што прави, рече дека го почитува наследството на Боинг, но дека сака да создаде уште посилна, одржлива, модерна компанија која ќе го намали нивото на јаглерод диоксид на планетата и ќе придонесе за создавање нови идеи за иднината. Тој сака да направи авиони од новата генерација, кои нема да ја загадуваат планетата, многу полесни во физичка смисла и да отворат нова ера во воздушниот, вселенскиот и копнениот транспорт на планетата.
Обожавателите на Маск веруваат дека тој со своите идеи ќе придонесе за подобрување на човештвото, бидејќи, како што вели, оваа индустрија со години стагнира, а тој ќе ја внесе во нова ера на авијацијата, убедени се неговите фанови. Цената се уште не е позната, но се зборува за аранжман кој ќе се враќа „до крајот на векот“ бидејќи милијарди долари не се доволни за купување на овој светски гигант во историјата не само на американската, туку и на светската авијација, политички потребна е волја и дозвола.
Така, сè на крајот зависи од тоа кого јавно го поддржал Илон Маск – Доналд Трамп и неговата евентуална победа на американските избори на 5 ноември.