Најновиот Volkswagen Touareg и Volkswagen Passat достапни и во салонот на „АБ АУТО“ во Струмица! Сите оние кои се заинтересирани за подетални информации за овие автомобили, тоа може да го сторат секој работен ден!
(Volkswagen Touareg)
Нова генерација на SUV. Новиот Touareg e дизајниран со самодоверба која се отсликува преку својот сигурен и едноставен дизајн. Можностите за избор на технологија, како што се електромеханичката стабилизација, LED Мatrix предни светла и Innovision кокпит, овозможуваат зголемена удобност, речиси перфектно возачко доживување и ентузијазам на сосема ново ниво.
Одберете го тоа што ви се допаѓа: високо-технолошки изглед, топло дрво, елементи од кожа или спортски детали? Што и да одлучите, со луксузните нивоа на опременост “Elegance”, “Atmosphere” или R-Line, можете да го докажете вашиот стил.
Touareg “Atmosphere” не прави компромис. Опремен е со благородни материјали и исклучителен комфор.
Новиот Touareg добива спортски предизвик. Со нивото на опременост “R-Line” Touareg го покажува својот карактер уште појасно – одвнатре и однадвор.
Надворешноста импресионира со својот впечатлив преден браник со R-Line специфичен потпис C и логото на R-Line во решетката на ладилникот. Со делови за прицврстување на вратите во дизајнот на R-Line, лакот на тркалата се покрива во бојата на каросеријата и сјајниот црна дифузер со хромирани профили за издувни цевки, Touareg R-Line прави силен впечаток.
Внатрешноста на Touareg “R-Line” убедува не само на прв поглед, туку и на првиот контакт. Ова е обезбедено, на пример, од загреаниот мултифункционален волан во кожа со лого на R-Line или со алуминиумски влошки “Silver Wave”. Прогресивниот изглед е надополнет со панели на предниот праг со лого на R-Line, кои се осветлени во комбинација со опционалниот амбиентен пакет и педалите од нерѓосувачки челик и потпирачот за нозе.
Изборните удобни седишта во кожата “Савона” * во двобоен дизајн со кожни акценти во “Carbon Style” (крупно текстурирана кожа) даваат уште подинамичен изглед. И опционалната кожна внатрешност “Виена” ** со декоративно шиење во кристално сива боја е исто така импресивна. Двете комбинации на седишта го носат логото на R-Line на предните седишта. Покрај тоа, за внатрешноста има избор на седишта, опции црн плафон и декоративни штепови во кристално сива боја. Тие, заедно со инструмент-таблата, мултифункционалниот волан, средишниот потпирач за рака и рачката на менувачот се надоврзуваат на спортскиот изглед на R-Line.
Опционалниот R-Line “екстериер” пакет за линиите “Atmosphere” и “Elegance” го нагласува моќниот и самоуверен карактер на вашиот Touareg. Тој го вклучува специфичниот опфат на R-Line за надворешноста и на тој начин нуди вистински одговор за оние кои сакаат да импресионираат со особено динамичен изглед.
Во салонот на „АБ АУТО“ во Струмица може да го погледнете исто така и одличниот Volkswagen Passat кој е неверојатно економичен и квалитетен.
Passat GTE. Плаг-ин хибридниот Passat користи 1.4-литарски TSI турбо-бензинец кој испорачува 156 коњски сили и 250 Nm вртежен момент, во комбинација со електромотор кој испорачува дополнителни 115 коњски сили. Вкупната системска моќност е 218 коњски сили и 400 Nm вртежен момент – и гоооолем дел од вртежниот момент е достапен „од нула“ бидејќи електромоторот веднаш го испорачува. „Струјата“ се чува во батерија со капацитет од 13 kWh, која пак можете да ја полните во домашни услови или на некој од јавно-достапните полначи низ Македонија. Ако мислите дека немаме такви – обидете се повторно – само ЕВН има повеќе од 30 поставени и активни полначи. Кога батеријата е полна, ќе добиете нотификација на вашиот телефон – и тоа е тоа.
Веќе знаеме, но ајде уште еднаш да повториме – како всушност функционираат плаг-ин хибридите? Прилично едноставно. Го вклучувате вашиот Passat GTE на полнач – во домашни услови или на некој од јавно-достапните полначи, и потоа го возите. Ако го полните дома добивате соодветен полнач, а доколку користите некој од јавните полначи, сè што ви треба е кабел – и двете работи ги добивате со автомобилот. Доколку полните во домашни услови, на Passat GTE ќе му бидат потребни малку над четири часа за целосно да ја наполни батеријата, а на јавен полнач – зависи од моќноста на полначот.
Ние го полневме Passat GTE примарно во домашни услови – и тоа на евтина струја, секако. По неколку часа на полнач, батеријата е полна и нуди околу 50-тина километри поминати на електрична енергија. Она кое е интересно е дека Passat GTE „сака да вози на струја“, односно е така конфигуриран. Доколку батеријата е доволно полна, Passat GTE едноставно одбива да го вклучи бензинецот, а 50-тина километри се сосем доволни за просечните дневни потреби.
И сега.. Дали Passat GTE е најдобриот Passat? Според нас – да, секако. Да, да, во ред – апсолутно може да се направи аргументот за докажаните турбо-бензинци и турбодизели кои веќе добро ги познаваме – но Passat GTE е вистинската, реална, практична алтернатива. „А што ако се расипе батеријата?“ прашувате. Гаранцијата на компонентите од електричниот погон е 8 години, односно 160.000 километри. Сега можеме да спиеме мирно?