Nokia во неделата ги објави плановите за промена на идентитетот на брендот за прв пат по речиси 60 години, заедно со ново лого, бидејќи производителот на телекомуникациска опрема се фокусира на агресивен раст.
Новото лого се состои од пет различни форми кои го создаваат зборот NOKIA. Култната сина нијанса на старото лого е отфрлено во корист на опсегот на бои во зависност од употребата.
„Постоеше поврзаност со паметните телефони, а денес ние сме компанија за деловна технологија“, рече извршниот директор на компанијата Пека Лундмарк во интервју за Reuters.
Откако во 2020 година го презеде кормилото во финската компанија која тогаш се соочуваше со сериозни проблеми, Лундмарк претстави стратегија во три фази: ресетирање, забрзување и зголемување. Со фазата на ресетирање сега завршена, Лундмарк рече дека започнува втората фаза.
Додека Nokia сè уште има за цел да го развие својот бизнис со даватели на услуги, во кој продава опрема на телекомуникациски компании, нејзиниот главен фокус сега е продажба на опрема на други компании.
Големите технолошки компании соработуваа со производители на телекомуникациска опрема, како што е Nokia, за да им продаваат приватни 5G мрежи и опрема за автоматизирани фабрики на клиентите, главно во производниот сектор.
Фокусот на Nokia на фабричката автоматизација и центрите за податоци, исто така, ќе ја доведе во конфликт со големите технолошки компании како Microsoft и Amazon.
This is Nokia, but not as the world has seen us before. Our new brand signals who Nokia is today. We’re unleashing the exponential potential of networks and their power to help reshape the way we all live and work. https://t.co/lbKLfaL2OI #NewNokia pic.twitter.com/VAgVo8p6nG
— Nokia #MWC23 (@nokia) February 26, 2023